Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 18:22   #28
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Endelig fikk jeg svar på hjertebanken min......Og så glad som jeg ble!

Dette har bekymret meg en tid, og før jul var jeg til og med til lege og fikk tatt ekg - som viste normalt resultat selvfølgelig.

Siden den gang har det bare vært ett og annet dunket, mens de siste ukene har det vært ILLE. Det kommer spesialt på kveldstid, og jeg får ikke sove, det dunker hardt og ubehagelig. Rart gubben ikke hører noe tenker jeg....

Jeg har vært på lavkarbo siden sist sommer, men først den siste mnd på skikkelig ketose. HAr tatt to magnesium hver kveld helt til for for noen uker
siden, mest for restless legs+holde magen i gang. Jeg fant ut at det var nok med en pr dag og reduserte. Det hører også med til historien at jeg de siste ukene har hatt ett heftig press på meg som kanskje kan ha virket inn? Når jeg skriver dette ser jeg at det er mye sammenfallende med økt hjertebank, både reduksjon av magnesium, ketosen kommer i gang, sterkt press på jobb (deadline, samarbeidsporblemer osv). Jeg øker til to hver dag og så ser jeg hvordan det går.

jeg merker forkjell på når jeg husker å ta de og når de går i glemmeboken. Så det er en tips jeg ble super glad for. Håper å øke igjen funker bra for deg. Hjertebank er ikke noe godt altså...

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat