Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 18:38   #10
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Er det salte nøtter? Isåfall er det nok vann
LA kroppen få litt tid på seg, så kommer den skikkelig i gang. Og test ut det med nøtter....

ja, salte nøtter... håper det er bare vann. tester ut det med nøtter og leser igjen partystopper postene tror jeg...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du trenger ikke kutte ut noe som helst, bare fordi at det stopper opp litt etter to uker. Jobb heller med tålmodigheten

akkurat, tålmodighet ja... den jobben blir jeg nok aldri ferdig med dessverre...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Mange av oss svinger opp med 1-3 kilo i forbindelse med menstruasjonssyklus - det er ingenting å stresse over, bare vann som blir borte igjen.

krysser fingrene for vann, men burde jeg ikke se litt nedgang selv om det er mye vann?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg har stått stille og gått mye opp og bittelitt ned, i over en måned. Ikke mye trøst kansje.

hehe... nei ikke helt, men litt..

Opprinnelig lagt inn av monja, her.

Jeg har og hatt svingninger. Opp 1,4 kg forrige uke og denne uka har jeg heller ikke noen forhåpninger om å gå ned. Men jeg har klart å innse at sånn er det noen ganger og jeg må heller gi det tid. Du skal se at plutselig er vekta på tur ned igjen

Ja så var det den tålmodigheten da... ville helst gått ned alle 44 kilo før August liksom...(skjønner jo selvfølgelig at det er urealistisk). Føles bare som jeg kommer til å være en feit resten av livet...

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat