Tråd: Natriummangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 21:07   #37
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Natriummangel

Næmmen kjære vene, det har jo blitt tatt "nyreprøver" *klaske panne*. Jeg har bare ikke skjønt at det er nyreprøver før jeg begynte å google nå ... GFR MDRD samt kreatinin er normale, det samme er leukocytter. Hypokonderi avblåst Men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg kan få opp natriumnivået uten å samle vann som en kamel

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du spiser jo nå kaliumtilskudd??

Alle elektrolyttene blir sjekket samtidig. Bare be om utskrift av labprøver.

Ja, jeg tar det så lenge jeg er i ketose (for å forebygge kaliummangel i følge Lindberglegen). Den, i tillegg til magnesium, hjelper på den enorme hjertebanken jeg har. Jeg tar ikke ketolysevitaminene, og det er jo kalium i dem også, så jeg ser ikke helt problemet med å ta 750 mg kaleroid i stedet?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat