Tråd: Trenger råd
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 00:15   #1
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Trenger råd

Er litt frustrert for tiden. Jeg er 61 kg og 174 høy og folk begynner å bemerke at jeg er for tynn. Jeg selv føler meg passelig, men jeg vil ikke ned mere i vekt. Jeg trener mye særlig løping og endel styrke. Dette er problemet mitt: Det som særlig slektningene mine bemerker er at de mener jeg spiser feil, altså lavkarbo. De mener jeg kommer til å bli for tynn, og at jeg rett og slett kan kolapse under trening. Dette mener jeg er feil for jeg føler meg i fin form, og jeg trives med lavkarbo. Jeg spiser ca 2500 kcal daglig og endel fett som laks, avokado osv, det sunne fettet mest, flerumettet fett altså. Spiser mye proteiner og ca 72 g karb daglig. Syns dere dette er et uansvarlig kosthold iforhold til treningen min? Jeg blir litt bekymret å lei når alle maser på meg om at jeg må spise mere karber når jeg trener så mye. Hva skal jeg gjøre syns dere, skal jeg øke på med karber ala fedon eller mer? Må legge til at treningen går strålende på det kostholdet jeg har nå. Men, er så lei alt maset om kostholdet mitt, så håper på noen råd.

Sist redigert av Kari Marita : 25-04-11 kl 23:57.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat