Sv: April 2011 --->
Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.
Vatti; du kunne ha laget deg en pizzabunn og strø salt på? For så å skjære den i små biter. Men nå er det viktigste at du blir bra i magen igjen, så får karboene komme i annen rekke. God bedring!
Har nettopp spist hjemelagd pizza og er storfornøyd. Fikk til en stooor pizza (nesten grandiosa str) med bare 3,5 karbo i hele greia. Men greide bare 3 av 8 biter. Så nå har jeg til kveldsmat også.
Veiedag i morgen....gruer meg. Har "prøve-veid" meg og sett at jeg har gått opp noen hundre gram. Så jeg krysser fingrene for at det er vann, hormoner og dårlig badegulv.
Kan jeg få oppskriften på den pizzaen? Høres godt ut - og takk, jeg er nesten så god som ny. Har dusjet og fjollet rundt i morgenkåpe de siste timene.
Lykke til med veiedag i morgen, GretheH!!
Jeg snikveier meg også, og jeg blir stadig panisk fordi jeg ofte går opp/ikke går ned/det tar så lang tid osv. men jeg forsøker å tenke at det er en prosess som tar tid, og dermed må vi tenke langsiktig. Ikke bli paniske om vi går opp 400g fra onsdag til torsdag men heller være litt tålmodige og se at vi faktisk går ned etterhvert som ukene går.
Jeg er verdens dårligste til å kombinere praksis med teori, så jeg sitter jo ofte på badekarkanten og hulker fordi jeg går opp litt her og der, men så ser jeg jo på tickeren min at jeg har gått ned 3 kg - og det er jo litt!!
(selv om jeg jo skulle ønske at det var myyyye mer!)

|