Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 19:42   #52
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Det hender at jeg kjøper ferdigkuttet salat, men det er mest fordi jeg liker å blande ulike salattyper - og dersom jeg både skal kjøpe en hel issalat, en hel friséesalat, en pakke ruccola og en hel hjertesalat så blir de gamle før jeg rekker å spise dem opp.

Jeg kjøper også en del sånne salatposer, særlig Dole Mini-Familie, den er akkurat passe til to måltider til meg, sper på med agurk, paprika og avokado. Men jeg kjøper ikke hele salathoder for de rekker jeg ikke å spise opp. Unntaket må være hjertesalat for de er såpass små at Lille Gubben og jeg klarer å spise to på et par dager.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat