Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 20:48   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan man drikke lavkarboøl hver helg?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Stoffskiftesykdommer går inn under betennelsestilstander

Alle har godt av en hvit måned eller to innimellom, både for kropp og sjel.

Nå må du gi deg, Carisma. Lever du et fullstendig puristisk liv, liksom? Jeg vet jo at du ikke drikker alko, ettersom du er preggers, men å skulle dra inn ting om stoffskfitesykdommer blir veldig utidug.
Om jeg har glede av en rødvinssnurr nå og da, så er vel det opp til meg og hvem andre som leser denne tråden, og det var jo heller ikke hva TS spurte om, det var snakk om hva som skjedde med forbrenningen.
Jeg er nå uansett en tilhenger av tanken på at kropp og sinn henger sammen, og for min del så betyr det at jeg skal leve det livet som føles best for meg. Det betyr lavkarbo fullstendig uten utskeielser, men alkohol er ikke noe jeg har tenkt å plukke vekk fra kostholdet mitt. Som tidligere sagt, jeg skal leve også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat