Sv: Hvor "seriøs" må man være?
Takk for mange gode svar.
Jeg kan nok for lite om slike ting, og blir alltid like forvirret hver gang jeg prøver å sette meg inn i det... det er så mange type dietter så hver gang jeg prøver å ta meg i nakken gir jeg opp før jeg har begynt.
Men det er jo derfor jeg spør litt her inne, og det som har fått meg til nok en gang å skulle prøve å ta meg i nakken var en kamerat av pappa... han sa vel egentlig at han hadde kuttet poteter, ris og pasta... samt godis.. og dette sammen med trening hadde han gått ned 20 kg siden november... kona hadde ikke gjort noe spess, men spiste jo den samme maten.. og hadde gått ned 8 kg..
Så tenkte jeg at det kanskje var noe jeg kunne prøve meg på..
Men som sagt over vet jeg alt for lite i denne jungelen, og jeg leste linken du la ved, og det meste var sånn jeg hadde sett for meg, dog var den største overraskelsen frukt! Tenkte at frukt var det jeg kunne bytte ut godis med... men slik jeg tolket det liken er frukt "usunt" når det kommer til denne type livsstil..
Henvis meg gjerne til andre sider/foruminnlegg som kan få meg til å forstå hvordan livsstilen henger sammen..
Når det kommer til "hvorfor" er det for å gå ned noen kg (ca 10-15) i forbindelse med babyprøving om noen mnd..
|