Sv: Vi som rocker!
Er det noe galt med teknikken min da jeg får hverken blåmerker eller får vondt. Har rocket bare to ganger. 1. gangen torde jeg bare 10 min, da jeg var redd for å få veldig vondt. Ble bare litt øm. 2. gangen rocket jeg 40 min og fremdeles ikke noe vondt. Dette er nå mange dager siden. Skal rocke i dag igjen, vil bare vite om det er noe spesielt jeg må passe på for å få skikkelig resultat. Målet er å rocke 4-5 dager/uka og gå ned i midjen fra 83cm til 78.Får vanligvis ikke vondt etter ganske harde treningsøkter på hellsestudio heller selv om jeg "tar ordentlig i". Kansje noen ikke får "treningssmerter"? Har BMI som er lav, likevel har jeg tjukke "fleskelag" på ryggen og ingen midje (tynne ben og armer, selv om musklene er der noenlunde). Håper rockingen vil hjelpe på...
Opprinnelig lagt inn av Pøsh, her.
Herregud, jeg har ikke rocket siden torsdag! Får ta en økt etterpå.
I begynnelsen var jeg fornøyd med noen sekunder, så ble det til minutter, kvarter og halvtime. Øvelse gjør mester Mister den heller ikke, for jeg klarer å få den opp igjen om den sklir litt ned.
Jeg har den tyngste, jeg har prøvd de to som er lettere og det går bare ikke. Vil absolutt anbefale den tyngste. Fikk masse blåmerker i begynnelsen, men det gikk over.
|