Tråd: Trondheim!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-04, 19:52   #12
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Halloen igjen... Nå har vi fått napp på bolig i Trondheim som kanskje også godtar hund.Satte selv inn annonse men folk gidder ikke lese ordentlig eller så forlanger de at hunden avlives før vi får bo i leiligheten deres Da tenner jeg virkelig på pluggene altså.Det er jo go'jenta mi!!Og det har stått klart og tydelig at vi har hund.Uansett,denne boligen ligger et sted mellom Munkvoll og Havstein..Hvordan er det i forhold til sentrum og ntnu/samfundet?

Nå har det seg jo også slik at jeg ikke kommer innpå sykepleier,og da drev jeg og surfet på nettet om andre skoler og da fant jeg siden til Norsk Prana Institutt..Det virket veldig interessant altså!Men noen som har erfaring med disse,eller hørt noe?Koster jo endel penger å gå der,og er beregnet som studie ved siden av jobb..Men jobb er jo noe jeg ikke har!Er arb.ledighet høy i T.heim i forhold til andre steder?Ei venninne der nede sier at man kan melde seg hos vikarbyråene,og da er sjansen størst for å få jobb enn hos f.eks Aetat..

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat