Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 07:04   #17
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden !!!

Juhuuuu, så mange passasjerer !

Jeg går gjennom toget med den gammeldagse serveringsvognen min og her er det noe for enhver smak. Bare ikke brød. Ei heller lakris. Vi har noen sukkerfrie sjokolader, men de er kjempedyre. Kaker med sukkererstatning likeså ! For ikke å snakke om vinen ! Uha ! Og konjakken ! Koster det hvite ut av øyet, faktisk !

Min første stopp er 10 juni. Da skal jeg på hyttetur med noen kjente og noen ukjente venner. Tynne og slanke alle sammen. Blæh ! Og så driver de og kler av seg hvis det er fint vær. Det er FOR teit å satse på øsende regn, liksom . . .

Min første stopp er altså litt sånn inn i skogen den 10. juni Da MÅ jeg være under hundre, i alle fall !

Fantastisk at så mange har hevet seg på. Kanskje vi må ha flere vogner etterhvert. Lava sitter liksom i 'stillevognen' dah. Men vi kommer og forstyrrer deg, må du tro !

*nynner* : "Bare klem på, bare dytt på . . . "

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat