Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 14:42   #6
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kort program for styrketrening

Tusen takk Nerthus
Det er en helt ny tankegang for meg dette her, for tidligere trente jeg mye og ofte og hadde en innstilling som var at dersom jeg ikke kunne holde på i minimum 2 timer var det ikke noe vits. Den innstillingen har ført meg hit hvor jeg nå sitter i min tids verst tenkelige form, for jeg har jo ikke kunnet holde på så lenge de siste par-tre årene, ergo har det blitt null trening At jeg nå klarer å tenke at litt faktisk er bedre enn ingenting er stort

Det siste året har det for det meste blitt asfalttråkking med barnevogn på meg, men tidligere har jeg vært mye i marka og på krøtterstier på jakt etter gode fiskevann. Nå som snøen har forsvunnet blir det betraktelig mer gåing i marka på grus, og etterhvert som poden blir stor nok skal vi investere i en god bæremeis så vi kan ta ham med i litt mer ulendt terreng

ktnhk: Da tror jeg at jeg dropper nedtrekk, og så tar jeg sit-ups på ball. Hvordan ligger man egentlig på ballen når man skal ta sit-ups?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat