Tråd: Hvilepuls
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-05, 15:56   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg har alltid hatt lav hvilepuls. Men kanskje den ble enda litt lavere på lavkarbo?

Nå hadde jeg en hvilepuls på 58. (da var jeg litt snill, målte 14 på 15 sekunder, fikk det også nå kl. 16.05)

Var hos en lege i fjor og han trodde det var noe galt med meg fordi jeg hadde så lav hvilepuls. Nå har jeg ikke trent på 2 mnd. så jeg vet ikke hva det kommer av. Hva er bra/dårlig med lav hvilepuls?

Kanskje jeg egentlig er en super atlet som bare venter på å komme meg i riktig kropp og bli en toppidrettsutøver snarest mulig?

Nå må jeg også si at foreldrene mine har alltid trent mye og holdt seg i form og er slanke, kanskje det er genene? Men hvorfor er jeg overvektig da? Har jo vært overvektig hele livet.

Nå må jeg også si at har vært aktiv med fotball siden jeg var veldig liten til godt over 20-års alderen, ikke organisert men det har kanskje litt å si også?

Sist redigert av donjuanwannabe : 18-08-05 kl 16:09.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat