Tråd: Hvilepuls
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-05, 16:33   #12
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Kan være noe der Lise. Jeg kan absolutt ikke forklare det. Har dere opplevd noen endring etter at dere la om kostholdet? Jeg har nemlig det. Jeg 'føler' at oksygenopptaket er blitt bedre, fordi jeg er blitt mye mer tolerant overfor dorlig/'oppbrukt' luft. Også er det det at han jeg bor sammen med, han er mye mer 'atletisk'/sporty i utgangspunktet. En sånn som alltid spilte fotball, løp, gikk på ski - er Hardhaus (Den store styrkeprøve, Birkebeineren og halvmaraton i Oslo). (Jeg har bare trent litt etter at jeg ble voksen. Var jo overvektig som barn også jeg.). Han har en hvilepuls på over 90. Han spiser den maten jeg lager, men sørger for å få i seg godt med karbohydrater og spesielt sukker i tillegg.

* Torkil, kan ikke du lese denne tråden da, og si noe? *