Sv: Maistarternes veietråd!
Mammamiia, syns du har vært flink jeg. Jeg syns påsken har vært tøff, men jeg har klart meg sånn noenlunde - bortsett fra palmelørdag, da var det bryllup og maaaaaasssse gode kaker og sulten frøken. I går hadde jeg en spisedag, en skikkelig stappidegaltduorker-dag - men bare lavkarbostæsj da .. Ligger litt unna minstemålet mitt, desverre - 800 gram.
Ellers har jeg nytt påsken på alle mulige andre måter. Jeg har trent en smule, jeg har gravd flere store blomsterbed i hagen og plantet masse vakkert. Jeg var på loftet for å finne sommerklærne mine, og shortsen jeg kjøpte i fjor sommer, som jeg ikke fikk kneppet knappene på en gang, smatt på med en gang Det er deilig og motiverende Jeg har ikke bundad, men jeg har en kjole jeg drømmer om å ha på meg til st.hans ihvertfall + at legen min har bestilt time hos kirurg for å få vurdert hvorvidt jeg får dekket bukplastikk til høsten Livet er herlig
Pantress: du må gjerne henge med oss, men vi er nå en gang gamle travere som har skrevet i denne tråden siden mai i fjor. Det kommer nok en maistartertråd i helga tenker jeg Men som sagt, vi har jo tonnevis med erfaring selvom vi ikke er så mange lenger ...

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
|