Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 20:25   #25
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Innom flere nettsteder på "en gang"

Selvfølgelig har jeg flere faner oppe samtidig! Hotmail, qxl, et annet forum, lavkarbo og noen "surfefaner" hvor jeg leser nettaviser og andre lavkarbosider. Akkurat nå har jeg 5 faner oppe. Faner er genialt! Om jeg er på qxl og merker av auksjoner jeg vil se nærmere på, eller nettaviser og merker av saker jeg skal lese om kan jeg godt ha 30-40 faner i gangen.

Jeg får nesten fnatt på jobben når jeg ser kolleger har 7 nettvinduer oppe med 1 fane i hvert, det fører jo bare til krøll nederst på skjermen (jada, vi har IE 7 eller noe sånt og siden vi er i et kommunalt nett kan vi ikke bytte nettleser eller oppgradere når det passer oss selv).

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat