Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 22:08   #6
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdige lavkarbobrød til barn

Spis deg slank sin brødmix har jeg sett at flere skryter av - kanskje jeg skal bestille en pakke og prøve

Marjusens hamburgerbrød høres nammers ut, men er litt engstelig for at jeg får samme reaksjon som på den andre lavkarbobaksten jeg har forsøkt å prakke på dem Det smaker jo ikke MEL av det, så jeg må nok kompromisse litt, iallefall i en overgangsperiode. Har laget grove tekaker endel, og disse synes jeg smaker veldig brødaktig - men falt ikke i smak hos ungene Kommer nok ikke helt utenom gjærdeigen, og sånn sett hadde det vært flott å få kjøpt ferdige brød.

Brødomelett høres snadder ut - skal prøves

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat