Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 08:10   #7393
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er bare nysgjerrig, betaler du det selv eller får du det dekket og hvor mye betaler du i isåfall?

har tunge øyelokk selv og det blir ikke bedre med åra, har tenkt å få gjort noe men veit ikke om jeg har pengene til det. Tenkt å høre litt med legen først, men han er et gammalt stabeis som sikkert synes det er tåpelig, dessuten kan man vel ikke velge kirurg derom man får det dekka og er prisgitt en elle annen slakter

Nå spurte du Lillemy71, men jeg kan vel svare jeg også Jeg fikk det dekket. Det var øyelegen som tok vurderingen om jeg kvalifiserte til å få operasjonen dekket, og øyelegen jeg ble henvist til holdt nesten utelukkende på med slike operasjoner. Man kan vel velge lege på slike ting også, tror jeg, men det må være spesialist med avtale med NAV (andre som har bedre peiling får korrigere meg om jeg tar feil). Man kan nok ikke shoppe fritt på private klinikker og få staten til å dekke det

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)