|
Sv: Togtråden!
æsj altså.. i vogna mi så ble det pålagt med kebab til middag, og de andre her har planer om sjokolader, yoghurtnøtter, oreokjeks, potetgull, burn og annet godt her i kveld er redd dette blir for vanskelig for meg, men jeg skal prøve å holde meg megasterk mens det står på.. jeg har jo tross alt pepsi max og noe baconsnacks stående i skapet, men jeg savner virkelig noe søtt og spiselig, lei av salt baconsnacks nå, men jeg reagerer på sukkerfri sjokolade.. ikke sånn at jeg blir sittende på do, men at jeg greier ikke å begrense meg, og ender med å spise for mye, og da tikker vekta oppover. Skulle ønske det fantes noe lavkarbo smågodt som jeg tålte! Hva skjedde med alt det sukkerfrie man fikk i smågodt før? det er mange år siden jeg har sett...
Vi har besøk av lillesøsteren min i natt også (vært her siden i går) og da blir det alltid til at vi serverer etter ønske (hun har anoreksia, så jeg gir henne hva som helst så lenge hun spiser. huff.. ikke 14 år engang ), så da blir det noen svake øyeblikk her..
|