Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 21:39   #7425
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

De siste par dagene har det vært nydelig vær, og jeg har vært mye ute, gått mye osv, og har da merket en intens matlyst når jeg har kommet i hus igjen. Er det her normalt? Det er litt plagsomt for samvittigheten også... Og hva er det som gjør det om noen vet sånt?

Det er nok veldig naturlig . Når du får mer mosjon øker forbrenningen og dermed kroppens behov for mat også. Ikke ha dårlig samvittighet for det! Slapp av og ikke stress, men kos deg både med maten og det fine været. Det som gjør godt for sjelen gjør godt for kroppen også, og sannsynligheten er større for at den slipper overflødige kilo

PS: Det er ikke sikkert du fortsetter å være så sulten over tid - det varierer hvor mye mat kroppen vil ha. Og - kroppen har alltid rett! Så lenge det er ekte, sunn sult du opplever, og det høres det absolutt ut som - så lytt til det og spis deg passe mett

Sist redigert av Huldr : 28-04-11 kl 21:56.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt