Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 22:56   #212
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Jeg har vært å kjøpt meg sykkel idag! Klarte å sykle 20 minutter så var jeg helt ødelagt... :P Men jeg gir ikke opp! Skal ut å kjøpe et annet sete imorgen, så kanskje rumpen kan være med på en litt lenger tur!

Kan en besteille atkinsbarer noe annet sted en iherb? De var tom... Så leste jeg på enatkinsbar jeg kjøpte at det inneholde sukralose og maltitol (eller hvordan det skrives) og det er vel egentlig ikke så bra?

Jeg vet ikke hvilke andre nettsider man får kjøpt det på, men de inneholder maltitol ja. Det er derfor man bør være litt forsiktig med de, med mindre man ønsker å tilbringe resten av dagen/kvelden på do

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat