Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-05, 21:58   #11
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene

jeg begynte med lavkarbo fordi jeg vet det er en veldig effektiv måte å gå ned i vekte.

jeg trenger ikke karbo,

Er dette de eneste grunnene? Du føler ikke at du blir slankere, penere? mer stabilt humør og blodsukker? Bedre helse? Osv?

Sitat:

men det er det som er lettes å få ned.. og det er det jeg har lyst på fortiden.

Hvorfor er det det du har lyst på for tiden da?

Sitat:

lavkabomåltider for meg har vert grønnsaker og kjøtt med saus for det meste eller salat og kjøtt.. egg og bacon. disse tingene orker jeg ikke mer..

Kansje det er på tide å utvide reptoaret fremfor å spise loff?

Sitat:

fleskepannekaker derimot.. nam

Jammen, er det noe problem da? Der finnes sikkert hundre forskjellige lavkarbovarianter av pannekaker som du kan steke med flesk til. Tror til og med Guro har en langpanne oppskrift med fleks og pannekaker.

Kansje du trenger å legge til litt frukt? Du snakket en tid om at du ville legge til lit forskjellig til kosten din,- husker du hva jeg svarte: ....eh, det høres Lindberg ut.. Les heller på alt hva du KAN spise og legg dette til i kosten din fremfor å spise melpannekaker og loff...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat