Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?
Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.
Hei! Det er iallefall mye bedre å spise lavkarbo (og høyfett er minst like viktig så man ikke danner insulin pga for mye protein/karbo) en at man går på en eske med freias påskeegg ;D
Har gått ned 0,2 kilo siste uken mot gjennomsnittlig 1 kg, men bare det å ha gått ned i påsken er jo noe helt annet en en vanlig påske så er fornøyd! Har ikke veid maten (noe jeg liker for få vite at fettprosenten er god nok) og har blitt litt vel mye atkinssjokkis og bacongull etc. Jeg regner ikke det å spise noe LCHF for å sprekke, det er jo det skaldeman anbefaler også, bare at man beveger seg litt bort fra hans filosofi om ren mat. Men så lenge det er få festdager og mange hverdager med ren mat syns jeg det er ok for meg
Det gikk visst bra, selv om jeg var litt skeptisk forrige fredag da jeg trodde jeg hadde gått opp noen hundre gram. Senere på dagen fikk jeg mensen, og da forstod jeg jo sammenhengen. Uansett, i dag var det ny veiedag, og jeg ble positivt overrasket. Jeg startet på 125 kg og i dag veier jeg 105 kg. Fantastisk! Så da er andre delmål nådd, og jeg må punge ut for belønningen min, nytt, eksklusivt smink og nye hårprodukter. Gleder meg til de neste 5 kg er borte asså ^^