Opprinnelig lagt inn av Lise
Er dette de eneste grunnene? Du føler ikke at du blir slankere, penere? mer stabilt humør og blodsukker? Bedre helse? Osv?
humøret var veldig dårlig på slutten veldig ustabilt faktisk. slankere og penere ja , blodsukkeret, ja jo.. blir ikke så sulten.. men det er det eneste. bedre helse trodde jeg var en virkning av at jeg har gått ned i vekt
Sitat:
Hvorfor er det det du har lyst på for tiden da?
Kansje det er på tide å utvide reptoaret fremfor å spise loff?
loff er faktisk første gang jeg har spist i dag.. var lite å velge mellom i kantinen denne uken.. jeg vil egentlig ikke ha loff.. men grovt brød.
jeg liker enormt lite. jeg er kresen på grønnsaker.. glad i kjøtt.. og klarer ikke egg.
Sitat:
Jammen, er det noe problem da? Der finnes sikkert hundre forskjellige lavkarbovarianter av pannekaker som du kan steke med flesk til. Tror til og med Guro har en langpanne oppskrift med fleks og pannekaker.
har prøvd lavkarbo pannekaker.. klarer det ikke.. kresen jeg ja. 
Sitat:
Kansje du trenger å legge til litt frukt? Du snakket en tid om at du ville legge til lit forskjellig til kosten din,- husker du hva jeg svarte: ....eh, det høres Lindberg ut.. Les heller på alt hva du KAN spise og legg dette til i kosten din fremfor å spise melpannekaker og loff...
vet ikke hva jeg skal svare her jeg 
.

|