Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-11, 13:23   #174
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg sitter i skamme-vogna etter å ha sprukket litt Ble kebabrester til frokost, med chips og det hele.. æsj altså. Fasten ble ikke holdt heller.. 300g opp siden i går, selvsagt bare vann, men grusomt irriterende lell.. glad det er ei hel uke til veiedag i såfall! Nå skal jeg straks på trening og springe av meg den dårlige samvittigheten, og i morgen tar jeg en hardbarka lavkarbodag. Kjenner mammarollen kommer fram i meg mot meg selv når sånt skjer. haha guttungen min (18mnd) har begynt å kjefte på meg med fingeren viftene i ansiktet mitt også, og så den strenge stemmen da jaja får vel bare ta det imot.

Barn er skjønne...kos deg med ham...

Jeg har nettopp vært i frokostvogna og spist en diger svinekotelett (ja, jeg vet at klokka er 13.15, men spisedagen min begynner sent og slutter tidlig) Lagde en hel langpanne med svinekoteletter i går - 2 kg. Svinekoteletter er godt å ha å trive til når jeg ikke finner på noe annet...
Ned 0,7 fra i går. Bare vann, men likevel - en blir tilfreds av slikt... har litt mer vann som skal ut kjenner jeg, men det kommer.....
Nå skal jeg ut og gå en tur på 3 kilometer i passe tempo slik at beina får sitt..... Ha en fin dag på toget....tøffe, tøffe videre vi tøffingene !!!

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat