Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 01:22   #5
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har slanket dere flere ganger på lavkarbo...

Opprinnelig lagt inn av Bolla :), her.

Dette er første gang jeg prøver lavkarbo,og er nå i ketose. Synes ting går tregt nårjeg leser hvor fort andre går ned. Har holdt på siden 4.4.11 og har gått ned ca 5 kg. Men ser veldig mange her inne har slanket seg på lavkarbo før,og at dette ikke er første gangen. Så det jeg lurer på er..hvorfor gikk du så mye opp igjen? og hvor lang tid tok det før du var tilbake igjen der du startet? Jeg er så redd for å gå ned til ønsket vekt og så sprette opp igjen med engang... og jeg vet jo at man gradvis må tilvennes noe mer karber,men prøve å leve lavkarbo... men hva gjorde du feil forrige gang som du ikke kommer til å gjøre igjen??

Det er IKKE lite å gå ned 5 kg på den korte tiden du har holdt på, slapp av, lavkarbo er like mye en livstil som en "kur". Jeg har holdt på siden oktober 09 med lavkarbo, gikk opp og ned 4 kg til jeg begynte å gå ned saaakte men sikkert i september 2010, så det resultatet ditt er strålende det! Du vil sannsynligvis ikke gå opp igjen om du finner karbogrensa som du og kroppen din trives på, etter slanking. Lykke til videre!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat