Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 08:31   #84
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Jeg tenker at små unger nok har bruk for raskt tilgjengelig energi, det går jo fort unna i den alderen

Kanskje de har godt av å få det litt roligere i kropp og hode?

Min datter har vokst opp på skikkelig norsk husmannskost. Var restriktiv med fint brød og Nugatti. De fikk ikke engang sukkersnop til lørdagskosen før etter fylte 3 år. Unga spiste stort sett den frukten de ville, det var jo så sunt....

Grønnsaker spiste de bra av alle 3 - kort sagt, de fikk litt av alt. Slik man liksom skulle.
Min datter ble sykelig overvektig, jeg pøste på med lightprodukter, grovt brød, mer frukt og gulrøtter. Vekta hennes fortsatte oppover og hun er nå slankeoperert med -50 kg som foreløbig resultat. Hennes bror ble undervektig og 3.mann hadde litt "valpefett", men ellers normalvektig.

Hadde jeg kjent til lavkarbo dengang hadde det meste av karbohydrater vært fjernet.

Det å være restriktiv på karbohydratene er ikke det samme som å sette den på ketogen kost, bruke fornuften uten å være ekstrem

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat