Sv: Ny her
=) Jeg er også helt ny!!! Jeg har lest meg opp på kuren, og sitter igjen med en følelse av oppgitthet. Det sies at kuren ABSOLUTT ikke bør gjennomføres av folk med minddre enn 10 kg overvekt. Jeg med mine evinnelige 6-7 kg blir altså avfeid med standard "mer fisk, frukt og grønt + mosjon" ... som jeg har prøvd i ÅREVIS, uten hell. Hvorfor er det greit for en med 11 kg overvekt å slanke seg ned til 65 kg med kuren, mens for en med 7 kg er det UAKTUELLT. På sin vei ned mot 65 kg, vil jo også vitterlig hun med 11 kg overvekt, underveis mot målet, ligge på 7 kg overvekt. Da står vi plutselig med 2 mennesker med 7 kg overvekt, der den ene er anbefalt å gå ned til 65, mens den andre FRARÅDES PÅ DET ALLER STERKESTE å benytte kuren. Er ikke ketolyse/lavkarbo sunt for alle da? Enkelte steder leser jeg jo at til og med små barn på 2 år har godt av dette kostholdet, altså de får det i medisinsk øyemed. Hvorfor får ikke jeg??? Hilsen frustrert, alltid sliten, overvektig (men ikke overvektig nok?!) og med leddsmerter.
|