Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 10:39   #16
r.o
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
r.o er ny på veien

Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg gikk ned 10 kg de første 10 ukene. Derav 2-3 kilo vannvekt som gikk første uka. Jeg var streng med å være i ketose, men de første 3 ukene spiste jeg mat fra spis deg slank, og åt meg gjennom en eske atkins endulge-barer...

Gikk ned 9 kg på 9-10 uker. Hadde ikke mye å ta av og likevel gikk jeg fort ned. Var streng med karber. Nytter ikke å være "sånn ca i ketose" og følge opplegget "noenlunde" om du vil ha resulteter. Jeg veide alt det jeg spiste i begynnelsen, for å få finne ut hvor mye karber det er.
Lurt å lage en målsetting på hva du vil, hva er motivasjonen din og hva er du villig til ofre!!! Vekttapet kommer ikke gratis og ikke bare ved å ønske det. Tenk på forhånd hvilke fristelser du kommer til å møte i hverdagen og lag en plan hvordan takle de. Om du forbereder deg, kommer du sannsynligvis til å ned masse og fort. Utskeielser i fasen du vil gå ned i, kan stoppe nedgangen for flere dager.
Jeg "feirer" nye kroppen min ofte nå, skal bare vedlikeholde vekten og da tåler jeg utskeielser.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat