Sv: Hvor mye gikk dere ned de to første månedene?
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Jeg gikk ned 10 kg de første 10 ukene. Derav 2-3 kilo vannvekt som gikk første uka. Jeg var streng med å være i ketose, men de første 3 ukene spiste jeg mat fra spis deg slank, og åt meg gjennom en eske atkins endulge-barer...
Gikk ned 9 kg på 9-10 uker. Hadde ikke mye å ta av og likevel gikk jeg fort ned. Var streng med karber. Nytter ikke å være "sånn ca i ketose" og følge opplegget "noenlunde" om du vil ha resulteter. Jeg veide alt det jeg spiste i begynnelsen, for å få finne ut hvor mye karber det er.
Lurt å lage en målsetting på hva du vil, hva er motivasjonen din og hva er du villig til ofre!!! Vekttapet kommer ikke gratis og ikke bare ved å ønske det. Tenk på forhånd hvilke fristelser du kommer til å møte i hverdagen og lag en plan hvordan takle de. Om du forbereder deg, kommer du sannsynligvis til å ned masse og fort. Utskeielser i fasen du vil gå ned i, kan stoppe nedgangen for flere dager.
Jeg "feirer" nye kroppen min ofte nå, skal bare vedlikeholde vekten og da tåler jeg utskeielser.
|