Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 11:50   #12
mats_
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
mats_ har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Må man være i ketose for å kunne pøse med fett?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Dette er noe av det mest usaklige jeg har lest på lenge - hvem tror du at du er? Hva grunner du dine påstander på annet enn egen-synsing?

Jeg må si at jeg stoler mye mer på en anerkjent forsker som Lutz/Allen (forfattere av Bedre uten brød) - som har omtrent samme anbefalinger for "maks" karbogrense uten og redusere fett som Kwasniewski (forfatter av Optimal ernæring) - enn jeg gjør på dine antagelser som du ikke har noe som helst dokumentert grunnlag for å komme med...

Kom med kilde til dine påstander så kan vi jo se selv om de har noe basis i reell forskning på området

Baserer mine uttalelser på UTALLIGE dokumenterte undersøkelser som beviser at menneskekroppene er utrolig forskjellig og når det kommer EN studie som du ikke kan dokumentere med antall testpersoner eller NOEN som helst fakta uten å referere til en bok som man må kjøpe for å lese. FATT at ikke alle har tilgang på denne boka.
Om du ikke fatter at det er forskjell på hvor mye karbs ei lita jente utrent jente kan innta iforhold til en stor muskuløs mann, så er du jo mer eller mindre korka.. å JA, personangrep, for du starta, å NEI jeg holder meg ikke for god for det. Når folk angriper meg slår jeg tilbake.
Jeg synes du er helt på jordet å kalle meg usaklig når jeg gjør det klart og tydelig at det er personlige meninger jeg kommer med, mens du refererer til bøker man må kjøpe for å få ut noe fakta fra, siden du ikke kan komme med noe selv. Jeg tipper det er mest fordi du har lest på nytt og det står at det er ett gjennomsnitt, men skal ikke påstå noe da jeg ikke har lest boka.

Og ja.. "omtrent" samme, FORDI DET MEST SANNSYNLIG ER ETT GJENNOMSNITT !

Regner med at folk i "gamledager" hørtes omtrent ut som deg når de påsto at jorda var flat ! "det er bestemt og derfor er det sånn".. kommer KONSTANT nye studier og undersøkelser som motbeviser eller støtter opp om gamle. Forskerne vil være uenige og delte i meningene sine og sånn er folk og. Syns du skal være litt forsiktig med å drive å rope om at folk er usaklige og komme med en kommentar som "hvem tror du at du er" når jeg var påpasselig med å skrive at det var egne meninger. Akkurat som hvilkensomhelst forsker som har publisert bok for å tjene seg rik, så har jeg vel rett til å ha en mening jeg og.

Sist redigert av mats_ : 30-04-11 kl 11:55.
mats_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ket Svar med sitat