Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 13:33   #13
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: vektregulering under ketose

Å "legge på seg" går jo på vekt - og kan innebære mere muskler eller kanskje flere eller friskere eller større celler i andre vev eller organer? Jeg er enig i at det må være vanskelig å lagre fett som fettreserve(i celler kun for lagring) i ketose, men tror (uten bevis) at kroppen vil ta opp fett for andre funksjoner, oppbygging av andre celler - og dermed gi vektoppgang?
Kjenner jeg er veldig usikker på hva og hvorfor. Lenge siden jeg leste om dette.
Men siden lavkarbo er vektregulerende - så vil jo kroppen prøve å finne en balanse når den får de byggestenene og den energien den trenger. Så det å legge på seg burde i teorien bare gå an opp til den balansen kroppen trives med?

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat