Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?
Carisma:
Ironi kan så visst være en hersketeknikk, men ironi er også en kunst - en kunst ikke alle behersker like godt.
Forøvrig er konklusjonene dine om hva jeg tenker og mener svært forutsigbare, (og helt på vidda) og bekrefter mange av mine tanker om en del forumbrukere her inne.
Og du...kall meg gjerne uvitende og arrogant - det forandrer ikke det faktum at man ikke blir feit ene og alene på lavkalorivarer som f.eks frukt og gulerøtter. Jeg har aldri møtt en eneste tjukkas, (og jeg har møtt en del opp gjennom åra), inkludert meg sjøl, som har blitt feit av frukt, brød og grønnsaker. At man tåler kh dårlig, er en ting - men du skal stappe i deg en god del mer enn det for å bli f.eks 50 kg overvektig. Eventuellt svære mengder - og da er det vel strengt tatt porsjonene det er noe galt med...? En ting er å lure seg sjøl litt, men dette er hinsides selvbedrag. Om man må ty til en slik livsløgn for å forklare/leve med sin overvekt, så ok - men ikke framstill det som noen universell sannhet.
Forøvrig er det bare vås og si at man ikke vokser i høyden på kh, den norske vernepliktige mann har blitt en god del høyere de siste 150 åra.
Kula: I rest my case.

|