Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 17:49   #101
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Hmmmm.... jeg hadde engentlig tenkt til å svare på det Frøken Scott svarte meg, men Supera har egentlig dekket det meste der.... og når jeg ser hvordan hun svarer Carisma, så tenker jeg at det blir litt meningsløst å diskutere her... for her har vi visst en ny Kari.

Det er ganske drøyt å si at noen lever en livsløgn fordi de hevder at de la på seg av det du velger å kalle sunn mat. Litt mer ydmykhet kan du nok med hell vise.... og det gjelder forøvrig enkelte andre her også.

Hvis vi kan holde denne diskusjonen litt saklig fremover, så hadde det vært fint. Hvis det ender opp med drittslenging og personangrep, så blir jeg nødt til å sette ned foten. Det siste her er sagt som moderator, og ikke som deltaker i diskusjonen.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat