Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 20:18   #127
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Georgine: Hmm...såre tær? Virker som om du gjerne vil jage meg ut av Dodge? Det er akkurat like frivillig å diskutere med meg som det er å være her inne - du vet det? Finfint

Charlott: "Klippet vekk en masse bla-bla"....? Elegant. Jeg forstår at jeg kjeder deg, så jeg skal være kort. Om datteren min hadde gått opp til 130 kg på et strengt overvåket kosthold, så hadde jeg fått henne utredet. Fort.

Carisma: Så det du sier er at du ble svært overvektig på 4-500 kcal pr dag? En mengde som knapt dekker de basale behovene kroppen har? Har du blitt medisinsk utredet, eller diagnostisert på noen måte i forhold til dette?

Jeg har lengre tær enn de fleste, men jeg er oppriktig interessert i motivet ditt og regner med at du har planer om å svare?

Eller er du bare et troll som er ute etter å provosere? Du har nemlig ikke kommet med annet enn oppgulp og provokasjon hittil.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat