Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-05, 12:59   #10
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Veldig enig med deg Zen..

.. dette er noe som helt klart kan trigge spiseforstyrrelser - for det er jo ikke noe normalt forhold til mat man får da! Det er i alle fall slik for meg - jeg satser på å få fokus VEKK fra mat og spising bare for spisingens skyld- og da tror jeg en slik utskeielse bare bidrar til å opprettholde den onde sirkelen. Dersom man bare venter på at "belønningen" skal komme, glemmer man jo å leve her og nå - jeg har kasta bort alt for mange år på det viset .
Min konklusjon: Spisedager fungerer i alle fall ikke for alle . Sats heller på å nyte alt det gode man kan spise (med lavt karboinnhold), og tenk på hvor godt kropp og sjel har av det. Det å spise søppelmat er en uhyre kortvarig nytelse, som gjerne gir langvarige kvaler...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat