Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 22:26   #155
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Greddy: Linker til (seriøs) dokumentasjon hadde gjort seg på dette tidspunktet.

Du har fått linker til seriøse kilder..... studer dem og kom tilbake når du har gjort det...........

1.
Man kan legge på seg på en svært lav mengde kalorier bare de kaloriene består av karbohydrater.

2.
Man kan gå ned i vekt om en spiser en svært stor mengde kalorier bare den består av fett og proteiner.

Jeg har nettopp avsluttet et eksperiment der jeg spiste mellom 3200-3700 kcal per dag hver dag i tre uker. Jeg lå for det meste stille i senga eller satt forran PC´n, noe som ikke krever allverdens energi.... Jeg kom ut av eksperimentet et par hundre gram lettere enn da jeg gikk inn....
Hvor dro all den ekstra energien hen tror du? Thermodynamiske lover oppfører seg annerledes om en forer med lavkarbomat enn om en forer med høykarbomat, det er i alle fall helt sikkert...........

Supera kjempeflott informasjon i denne linken..... TUSEN TAKK

Sist redigert av Bestemamma : 30-04-11 kl 22:55.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat