Tråd: Sprekk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 08:26   #10
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sprekk!

Mange flotte tips over her. Var selv på tur til Tyskland i påsken og det ble jo litt høykarbo mat innimellom + sukker,sukker,sukker...... uff og æsj.... men maten gikk det stort sett greit med. Frokost buffet, da velgte jeg jo selv hva jeg spiste, lunsj ble ofte en salat med laks eller kylling og middag på kvelden ble med ekstra grønnsaker eller salat. Sprekken min ble dessertene og vindrikking, det er jo noe du selv kontollerer om du er villig til å gjøre. Hadde jeg holdt meg unna dessertene så hadde jeg nok hatt det bedre med meg selv + sluppet den intense hodepinen når jeg kom hjem og begynte å spise vanlig lav karbo mat igjen. Ble også utrolig hissig eller kort i lunta når kroppen skulle renses for all dritten den hadde fått iløpet av noen dager. Så det går nok fint med deg i køben Hvilke valg du tar er jo noe du selv bestemmer. Men husk at du skal leve og nyte mat og god drikke uten vond samvittighet. Ønsker deg god tur

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat