Jeg er så nær målet jeg kan komme. Har ikke gått ned særlig mye det siste året, etter at jeg så smått startet seriøs trening. Størrelsen har endret seg veldig. Kroppsfasongen også. Spesielt det siste halvåret etter at jeg begynte å trene pilates for alvor. Jeg tror kroppen trener hjelp til å finne fasongen. Trening er ikke et valg - det er et MÅ oppi dette.
Jeg er kjempfornøyd og aldri så lite stolt av meg selv. Jeg brukte laaang tid på mine 15 kilo, men JEG KLARTE DET !! Og jeg holder vekten også. Det MÅ jeg, for jeg har gitt bort alle klærne som er for store og det er IKKE aktuelt å kjøpe større klær igjen
Normalt trenger kroppen et halvt års tid etter man har nått målet for å stabilisere seg. Dette er iallefall den erfaringen jeg og mange andre har.
Men som sagt - trening - fysisk akrivitet er alfa & omega. Det nytter ikke å sitte stille i soffan og vente på at kroppen skal bli fast og fin !