Opprinnelig lagt inn av søtejenta, her. Hei alle sammen jeg lurer på noen få ting, og håper noen av dere kan hjelpe meg jeg har nå i morgen gått på lavkarbo i 9 uker. de to første ukene gikk jeg ned 4 kilo men mitt problem er at på disse 9 ukene har jeg ikke gått ned noe mer enn det jeg har holdt meg under 20 karb om dagen. men alikevel ingen vektnedgang! tidligere drakk jeg mye pepsi max, laget en del desserter og spiste forskjellig med søtningsstoffer i , men holdt meg under 20 karb per dag. så da tenkte jeg at jeg kanskje ikke gikk ned pga søtningsstoffer og har den sisste uken fulgt lavkarbo til punkt og prikke. jeg har ikke spist noe med søtningsstoffer og bare drukket vann, men igjenn, ingen vektnedgang. hva gjør jeg galt??
Opprinnelig lagt inn av søtejenta, her.
Hei alle sammen jeg lurer på noen få ting, og håper noen av dere kan hjelpe meg jeg har nå i morgen gått på lavkarbo i 9 uker. de to første ukene gikk jeg ned 4 kilo men mitt problem er at på disse 9 ukene har jeg ikke gått ned noe mer enn det jeg har holdt meg under 20 karb om dagen. men alikevel ingen vektnedgang! tidligere drakk jeg mye pepsi max, laget en del desserter og spiste forskjellig med søtningsstoffer i , men holdt meg under 20 karb per dag. så da tenkte jeg at jeg kanskje ikke gikk ned pga søtningsstoffer og har den sisste uken fulgt lavkarbo til punkt og prikke. jeg har ikke spist noe med søtningsstoffer og bare drukket vann, men igjenn, ingen vektnedgang. hva gjør jeg galt??
Du vil ikke prøve å justere bittelitt ned til max 15 g karbohydrater pr dag ?