Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 15:52   #9
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. Fett!! =)

Ja dette tenker jeg mye på inni mellom også...

Nå går ikke jeg på ketolyse lengre, men ligger fortsatt under 50 karber hver dag. Nå sies det jo det, at om du ligger under 72 karber om dagen, bør du ikke redusere fettet, noe jeg har gjort uansett.

Når jeg gikk over fra ketolyse til generell lavkarbo, gjorde jeg en del endringer, slik at jeg kunne tilpasse meg kostholdet slik at det blir mer enn varig endring. Jeg har alltid et fedon brød i frysen, bær i fryser og kjøleskap, alltid et beger eller to med cottage chees, pluss at jeg prøver å spise mye mere variert enn på ketolyse. Det jeg kuttet ned av fett var fløte, mye mindre smør, mindre rømme, mindre creme fresh, pluss at jeg prøver generelt å ikke bruke så mye ost. Ja, jeg blir fortere sulten, mye fortere sulten enn på ketolyse, så fettet har nok masse å si ja!

Jeg vet ikke om andre vil si seg enig, men når jeg startet på ketolyse fikk jeg beskjed om dette, "spis mye fett, å når du tror du har spist nok, spis litt til"...