Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 20:40   #1684
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk, Streber. Vært helt på gråten her i hele dag, mulig en er litt premenstruell...

Hadde en lang peptalk med kjæresten min og han blir så lei seg når jeg er i sånt deppehumør, han synes det er så synd at jeg ikke føler meg fin nå, men han synes jo jeg er fin uansett om jeg veier 100 eller 50. Det som gjør meg så frustrert er at selv om jeg vil aldri så mye ned i vekt og følger kuren til punkt og prikke, så virker det som om den ikke skal rikke seg nedover og det er så utrolig demotiverende og jeg blir helt desperat, særlig når kuren koster så mye penger og man har andre ting å bruke pengene på, da føles det så bortkastet liksom. ja ja...satser på likarhumør i morgen!!

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat