Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 20:53   #237
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Etter flere timer i vaske-klær-vogna, ble det noen timer i treffe-familien-til-middag-vogna.
Var i utgangspunktet helt ok matmessig sett; rømmegrøt, spekemat, eggerøre og grillmat - men.....
Spurte selvsagt om rømmegrøten var hjemmelagd, og det var den - men så fikk jeg etterpå høre at det var benyttet Toro rømmegrøt som base
Hadde heldigvis kun spist 3-4 ss siden jeg først spiste grillmat, så jeg satser på at det går bra.
Ikke enkelt alltid dette med hva andre betegner som "hjemmelaget"

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat