I dag har jeg vært i grillvogna å grillet i heeeele dag, i somme-solsteiken Misunner guttungen for hvor fort han blir brun! Jeg har plutselig en liten mulattunge Blir bare rød jeg Senere dro jeg til min mor og stefar for å diskutere bil! jeg vurderer å kjøpe meg min aller første bil, og det ser ut for at pengene kan være gode nok til å få det til, men vi må regne litt fram i tid først så får vi se da. Det hadde vært så kjekt med min egen, er så lei av å måtte låne og gå kjempelangt bare for å få kjøre hehe. Grillvogna gjorde at plutselig var jeg på akkurat 15g karb i dag, og flaks var det for jeg regnet ikke mens jeg spiste! Nå er det 0 karbo (ostechips og pepsi max) fram til det er fastetid, da blir det en tur i vannvogna og jeg tror jeg sover der til jeg skal opp igjen i morgen, har mye å ta igjen.... ÅH! Jeg holder på å glemme det viktigste! Jeg gikk ned 800g i natt Det vil si at alt jeg var så sur for å gå opp er borte, det var visst en vannansamlig slik jeg trodde Nå er jeg slik tickeren min påstår, 2kg ned akkurat.