Sv: 20 kg ned?
tja.. Det er jo stort sett vi som har stjelt tråden nå så det er kanskje ikke så spennende å lese om meg men jeg har vært ute på det store hav i det siste føles det ut som. Vekten går i store bølger, opp og ned, høyt og lavt, blir nesten sjøsyk av tanken.. Jeg gikk jo opp 600g i påska, ned 700g etter første ketosedag, opp igjen 800 gram over den siste uka, men i natt gikk jeg ned de 800 grammene igjen, og er på 71,1kg, slik vekten ble regnet på torsdag. Fasten har liten nytte for meg, men føler en viss kontroll ved å ha den så jeg driver nå på enda, men skal straks redusere til 12 timer i stedenfor 15.
For første gang KJENNER jeg ketose, og etter 5 uker på ketolyse så var det på tide. Kanskje jeg bare er mer obs på kroppen men nå er den kjente varmen kommet hver gang jeg er i ketose, og hodepinen de dagene jeg forbrenner skikkelig bra. Jeg nyter lavkarbo for tiden til tross for harde valg ved grillbordet og den stekende varmen med is og andre goder flytende rundt. Jeg er flinkere til å planlegge med diett.no og har oppnådd bra resultater de dagene jeg pirker på diett.no før jeg spiser, og holder meg til planen (ca 75% fett, 20% protein og 5% karbo). Ah jeg ser ikke for meg å slutte med dette, samme hva vekten sier, jeg elsker lavkarbo.
|