Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 11:43   #1686
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

I'm back

med ett ekstra påheng av +10kg. Klarte ikke å holde meg til målet mitt om max 2kg. Men i helgen bestemte jeg meg for å hoppe på fase 1 igjen. Jeg har fortsatt en del poser igjen i kjelleren så jeg satser forløpig på å ikke gå til en lege. Og det var på tide å starte. Idag fikk jeg spm fra en kollega om jeg var GRAVID? ''ehhh.....nei, har bare lagt på meg litt''

Men jeg er fit for fight!

Har lest gjennom mange sider med skravleri for å oppdatere meg, velkommen til alle dere "nye" som har kommet til. Titti: Lykke til med eksamen og bryllup. Husker ikke når dagen din er?
Streber: Skjønner godt at du ble skuffet over legen din, mener at det kun er deg som "pasient" som evt har lov til å bli skuffet. Rart at din lege i det hele tatt sier at hun ikke er fornøyd. Høres ut som vedk trenger et kommunikasjonskurs for slankere.
GTL: Var i USA før påske for første gang, starbucks kaffe var godt! Cinnamon Dolce Latte var supergod, men ikke ED. Kanskje bra at vi ikke har dette i norge enda

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat