Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 11:46   #13
Shamu
Medlem
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Stavanger
Alder: 49
Innlegg: 159
Shamu er på en erverdig vei

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Nå kjenner jeg ikke dette sykehuset, men jeg har hatt mine uker med og uten barn på sykehuset i Stavanger. Med en datter med stor melke- og soya-allergi, vet jeg alt om begrensningene til sykehuset. De tilpasser IKKE maten fra kjøkkenet, man må ta med selv.
Har opplevd ett par sykepleiere som faktisk har gjort sitt ytterste (en mannlig sykepleier løp ned på en annen avdeling og lånte kjøkkenet deres for å koke ris da 3-åringen min hade spisevegring og dette var det eneste vi fikk i henne).
Man føler seg litt hjelpesløs når ett sykehus ikke kan tilby annen mat enn mat man blir syk av... men sånn er det. Jeg hadde definitivt tatt med mat.
Pakk ned Nannahs knekkebrød, noe lavkarbobrød som du plasserer i kjøleskap eller ber om å få låne kjøleskap (merk maten med navn). Pakk ned smøreost på tube, bogskinke, tunfisk, makrell i tomat, Atkinsbarer, valnøtter, paranøtter, også ber du ett eventuelt besøk ta med ferdiggrilla kylling til deg.

Lykke til og god bedring.

Shamu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Peiler meg inn på ketolyse... Svar med sitat