Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 13:13   #52
Josefa
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Norge
Josefa er på en erverdig vei

Sv: Skal vi tørre å lage en bildetråd for oss som skal ned rundt 15 kg

Opprinnelig lagt inn av Eyerinn, her.

På det tyngste, julen 2006 veide jeg ca 120 kilo. Jeg har valgt dette bildet fordi det illustrerer akkurat hvordan jeg følte meg.. Det er bunadbildet.

Så gikk jeg ned 40 kilo ved hjelp av lavkalori, og da følte jeg meg straks bedre (i svart topp med sølvkant).

MEN, så gikk jeg jo opp igjen selvfølgelig. Og nå veier jeg 96 føkkings, forbannede kilo.. og prøver nå en ny tilnærming, lavkarbo! I følge hodepinen er det mye som tyder på at jeg er i ketose, og håper jeg snart ser bra ut! Men slik ser jeg ut nå..

Eyerinn, lykke til med ny start! Må jo si at du ser flott ut nå da! Jeg tror du kommer til å ha det lettere etter vekttap med lavkarbo, selv synes jeg det ihvertfall er mye enklere å opprettholde vekten etter å ha slanket meg på lavkarbo (har gått ned 20 kr, fra 75-55) - lavkalori gir bare sult og pine og masse uimotståelige fristelser (det er ihvertfall min erfaring!) Skulle gjerne lagt ut bilder selv men jeg er litt mediasky...

Josefa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert / Paleo Svar med sitat