Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 14:50   #4
Stinemoor
Juniormedlem

Stinemoor sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: På det blide sørland
Stinemoor er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Du sier ingenting om hva du spiser og drikker er du ny på lavkarbo så kan det hende at det er noe du får i deg som du ikke burde… mye å lære og lavkarbo prinsippene strider jo mye imot hva vi har blitt indoktrinert med over årene så det tar ofte litt tid før man oppnår ett optimalt kosthold.
Så dersom du ønsker noen konkrete råd på ditt kosthold så legg ut hva og hvor mye du spiser drikker, gjerne også høyde og vekt. Ser at filosofien din er Ketolyse og herbalife noe som i utgangspunktet ikke er en forenelig kombinasjon, så en litt mer konkretisering av hva du tenker ditt lavkarbokosthold er viktig da lavkarbo spenner over ett vidt spekter og har ulike tilnærminger til sammensetning av kostholdet.

Ja, jeg bruker ikke herbalife nå som jeg bruker ketolyse. Ellers så spiser jeg ulike eggeretter, bacon, kjøtt( Kylling, svin) salat, og prøver å teste ut ulike oppskrifter som jeg finner sånn etterhvert. Spiser også mye jordbær.

Et typisk måltid kan f.eks bestå av to egg, to strimler med bacon og salat.
Jeg veien 98 kg og er 173 høy. Har stort sett alltid vært en jojoslanker. Men når jeg slanker meg riktig så pleier jeg å gå fort ned i vekt, Ellers så ligger jeg også endel under 15 karbs til dagen....

Stinemoor!

Stinemoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat