Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-05, 09:22   #5
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Gratulerer så masse til dere begge, dere har gjort dere fortjent.... Dere er kjempeflinke.. skal ikke gi opp. Aldri....

Trenger vel å smøre meg med tålmodighet og ta en dag av gangen...

Hadde vært gøy med før/ etter bilder .... hehe...

Hei
29 kilo . Etter det en lang periode med stabil vekt, så har det i sommer sneket på et par kilo, så jeg må ta et tak nå. Heldigvis skal jeg en uke på jakt i sept. Vi går da 8-9 timer i fjellet hver dag, da ordner det seg vel. Jeg tror ikke man kan legge ved billeder her i dette forum.?
Kroppen tilpasset seg forresten forbausende godt. Har du sett artikelen i vi menn nr 22? Etter et vekttap på 25 kilo i løpet av 3 måneder med ketolysekuren så journalisten vel ganske godt ut ?
Jeg skal sende deg før- og etterbilleder på din e-post utenom forum hvis jeg får det til.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat