Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 21:25   #250
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid?

Har gått ned 3,6 kg på 4 uker. Synes liksom at 3,6 kg er sånt som mange går ned på en uke. Er i ketose, slurver ikke, drikker nok vann, spiser greit i følge diett.no og ketolyseboken og tråder her inne. Får ikke trent noe særlig, men forsøker å være litt i aktivitet likevel. Men likevel går det sakte. Alle andre raser ned i vekt og jeg føler at jeg må kjempe meg ned hvert eneste gram.

Jeg har en dårlig dag. Er faktisk veldig lei meg. Er lei av å være overvektig. Jeg vil så fryktelig gjerne gå ned i vekt, men kroppen vil liksom ikke samarbeide. Jeg har en bmi på 28, og jeg trives ikke med fasongen (har mye mage) og føler meg ikke vel ute blant andre. Jeg er kanskje mest av alt lei av å virkelig gjøre en innsats på slankefronten men at det ikke vises. Jeg drikker ikke brus, jeg spiser ikke godterier, jeg spiser ikke vafler, boller eller kaker, jeg har sluttet å røyke (riktignok for lenge siden), jeg har sluttet med så mye og jeg synes jeg har forsaket så mye, og likevel får jeg ikke noen resultater. Dustekropp, dusteliv, dustedag.

Jeg har ikke lyst til å spise godterier og potetgull, men synes det er urettferdig (skikkelig voksent av meg, hehe) at jeg ikke klarer å gå ned i vekt. Jeg forsøker å tenke at 3,6 kg tross alt er en nyfødt baby, men jeg er likevel ikke fornøyd med vektnedgangen. Sammenligner min nedgang med alle andres, og ser at alle klarer det bedre enn meg.

Sutre sutre sutre.

Kanskje jeg rett og slett skal legge meg??

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat